امروز به بدن خود احترام بگذارید


چه کارهایی را به صورت روزانه انجام دهیم تا به بدن خود احترام گذاریم؟

عاشق خودت باش

🌸امروز به خوراکهایى که وارد بدن خود مى کنید توجه کنید و از ورود سموم و مواد با ارزش غذایى کم به بدنتان خوددارى کنید.

🌸امروز دقت کنید به همان اندازه که خوراک پخته شده مى خورید، خوراک خام هم خورده باشید.

🌸امروز تا شب ٨ لیوان آب بخورید.

🌸امروز بدن خود را به یک آبمیوه سرشار از ویتامین دعوت کنید.

🌸امروز ستون مهره هاى خود را صاف نگه دارید و دقت کنید گردن جلوتر از راستاى مهره ها نیاید.

🌸امروز حداقل ١٠ دقیقه نرمش کنید تا جریان انرژى در بدن شما به حرکت دربیاید.

🌸امروز هروقت که به یاد آوردید نفسهاى عمیق بکشید تا ریه هاى شما از اکسیژن سرشار شود.

🌸امروز به یاد بدن خود باشید و به آن احترام بگذارید

امروز پیلاتس کار کنید

 

🌸از رفتارهای پرخطر بپرهیزید
پذیرفتن خطرات بی‌مورد، هم برای جسم مضر است و هم برای روح عواقب ویرانگر آن مدت‌ها باقی خواهد ماند. برای احترام به بدن خود یادتان باشد به خطر انداختن بدن به طور جدی و دائمی ممکن است نشانگر وجود یک مشکل روانی حاد باشد در این مورد باید به پزشک متخصص مراجعه کنید. پزشکی که رشته تخصصی او در آن رابطه است. هدف خود را بر اساس یکی از دستاوردهایی که در قسمت زیر بدان اشاره شده است تعیین کنید.

سیگار کشیدن را ترک کنید.
شراب خواری را کنار بگذارید.
رابطه جنسی بی‌خطری داشته باشید.
از نوشیدن نوشیدنی‌های الکلی بپرهیزید.
مصرف مواد مخدر را کنار گذارید.

🌸اجازه ندهید تلویزیون و اینترنت خواب شما را کاهش دهد

آیا شما احساس کمبود خواب می‌کنید؟ شما زمان زیادی تلویزیون و اینترنت استفاده می‌کنید بزرگسالان به 6-7 ساعت خواب در روز نیاز دارند، اگر شما خواب کافی نداشته باشید، اثرش در رفتار و توانایی تمرکز شما دیده می‌شود. یادتان باشد به بدن خود احترام بگذارید.

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.